Skip Navigation Links
صفحات خاص » معاونت پژوهشي و فناوري » فعاليت‏ هاي پژوهشي دانشگاه » كنفرانس هاي دانشگاه علم و فرهنگ » نخستين كنفرانس ملي تبليغات محيطي در ايران (در حال اجر)

نخستين كنفرانس ملي تبليغات محيطي در ايران (در حال اجر)

1393/11/05

بنا به تعريف، تبليغات محيطي، كليه گونه هاي تبليغاتي كه يك مشتري در خارج از محيط خانگي خود به آن دست مي يابد را شامل مي شود. محيط ‌ها و فضاهاي عمومي، فضاهاي داخل و خارج حوزه حمل و نقل، محل هاي انتظار و ... مهمترين گونه هاي تبليغات محيطي قلمداد مي شوند. ظرفيت ها و پتانسيل هاي تبليغات محيطي آن چنان گسترده است كه به جرات مي توان گفت در غالب كسب و كارهاي امروزي موفقيت بدون تبليغات محيطي امري سخت و گاهاً محال خواهد بود. علاوه بر اين امروزه تبليغات محيطي نقش و جايگاه خود را از منظرهاي ديگري همچون فرهنگ و هنر، علوم اجتماعي، علوم ارتباطات، مديريت شهري و ... نيز به خوبي به اثبات رسانيده است كه با اندكي تأمل و انصاف مي توان بر عدم بهره برداري كامل از اين ظرفيت ها در كشور اذعان نمود. اين ماهيت چندبُعدي و بين‌رشته اي تبليغات محيطي از يك سو و ظرفيت هاي بالقوه آن در حوزه فرهنگ سازي، توسعه ارتباطات، هويت بخشي اجتماعي، زيباسازي شهري و ...، برپايي محفلي علمي به منظور تجميع آراء صاحبنظران، پژوهشگران، متوليان و عامليت هاي اين حوزه را ايجاب مي نمايد. كنفرانس ملي تبليغات محيطي در ايران، اولين كنفرانسي است كه با اين نگرش ان‌شاءاله در آبان ماه 1394 برگزار شده و اين حوزه جذاب تحقيقاتي، كاربردي و اجرايي را موشكافانه مورد بررسي قرار خواهد داد.

 

محورهاي اصلي اين كنفرانس عبارتند از:

تبليغات محيطي، هويت و ارتباطات فرهنگي و اجتماعي

تبليغات محيطي و بهبود فضاي كسب و كار

اخلاق، قوانين و الزامات در تبليغات محيطي

تبليغات محيطي، مبلمان و نماي شهري

تكنولوژي ها و فناوري هاي نوين در تبليغات محيطي

ايمني، محيط زيست و انرژي در تبليغات محيطي

 

مخاطبان كنفرانس:

پژوهشگران و صاحب نظران دانشگاه ها، دانشكده ها، پژوهشگاه ها و انجمن هاي علمي مرتبط

سياستگذاران حوزه هاي مرتبط اعم از مديران فرهنگي، شهري، هنري، اجتماعي و تجارت كشور

اصناف اعم از انجمن هاي صنفي مرتبط، كانون ها و شركت هاي تبليغاتي و شركت‌ها و سازمان‌ها و برندهاي تبليغ دهنده


مهلت ارسال متن كامل مقالات: 1394/06/25

اعلام نتايج نهايي مقالات: 1394/08/03

مهلت ثبت نام جهت شركت در كنفرانس: 1394/08/12

تاريخ برگزاري كنفرانس: 1394/08/13

 

تاريخ آخرين بروزرساني 14/06/1394
به منظور آشنايي با اعضاي شوراي سياستگذاري و علمي كنفرانس كليك نماييد...
جهت مشاهده مجوز وزارت علوم، تحقيقات و فناوري كليك نماييد...
جهت مشاهده سايت رسمي نخستين كنفرانس ملي تبليغات محيطي در ايران كليك نماييد...
تاريخ آخرين بروزرساني 1394/01/15
جهت دريافت فرمت ارائه مقاله كليك نماييد...
1 2

©تمامی حقوق این سایت متعلق به دانشگاه علم و فرهنگ می باشد.
«تمامی فعالیتهای این دانشگاه حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشد
و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.»