مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در آستانه برگزاری آزمون مطرح کرد؛
نحوه رفع نقص کارت داوطلبان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی
آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی کشور ساعت ۹ صبح روز جمعه ۱۷ اسفند برگزار میشود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ؛ مدیر مرکز آزمون جهاددانشگاهی با اشاره به اینکه آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی ساعت ۹ صبح روز جمعه ۱۷ اسفند برگزار میگردد، در خصوص فرآیند برگزاری آزمون و رفع نواقص احتمالی کارتهای ورود به جلسه توضیح داد.
سید عزیز آشنا -مدیر مرکز آزمون جهاددانشگاهی-، تعداد کل نفراتی را که در آزمون ثبتنام کردند ۲۲۷ هزار و ۸۹۱ نفر اعلام کرد و افزود: ششمین آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی روز جمعه ۱۷ اسفند برگزار میشود. شرکتکنندگان ملزمند راس ساعت هشت و نیم صبح در حوزهها حضور داشته باشند و دفترچهها از ساعت ۹ صبح توزیع میشود.
وی درباره احتمال نقص کارت داوطلبان و روشهای رفع آن گفت: داوطلبان از روز ۱۳ اسفند میتوانند با مراجعه به سایت، پرینت کارتهای آزمون را دریافت کرده و در صورت وجود مشکل در کارت از روز ۱۴ اسفند با حضور در باجههای رفع نقص سراسر کشور که در سایت معرفی شده است؛ اقدام به رفع نقص کارت خود نمایند. ما پیشنهاد میکنیم تا قبل از روز آزمون اقدامات مربوط به رفع نقص را انجام دهند که روز آزمون با استرس و عجله برای انجام این کار مواجه نشوند.
مدیر مرکز آزمون جهاددانشگاهی با بیان اینکه این آزمون در کل استانهای کشور و در بیش از ۲۰۰ شعبه برگزار میگردد، درباره اعلام نتایج آزمون گفت: ابتدا باید نتایج آزمون کتبی مشخص شود و بعد دستگاهها برای پذیرفتهشدگان چندبرابر ظرفیت زمان مصاحبه را مشخص میکنند، پس از انجام فرآیند مصاحبه نتایج نهایی متعاقبا اعلام میگردد.
لازم به یادآوری است؛ نتایج آزمون کتبی بعد از جمعآوری و تصحیح پاسخنامهها در پروفایل شرکتکنندگان نمایش داده خواهد شد.