از دوشنبه 22آبان ماه؛

افتتاح مسابقات فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه علم و فرهنگ

افتتاحیه مسابقات فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه علم و فرهنگ با حضور نمایندگان ۱۲ تیم، مربیان و مسوولان حوزه معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دوشنبه ۲۲ آبان ماه در این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ، مسابقات فوتسال دانشجویان دانشگاه علم و فرهنگ با حضور دکتر منوچهر جهانیان، معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی این دانشگاه برگزار شد.

وی با اشاره به اهمیت ورزش همگانی و توسعه ورزش در بین دانشجویان گفت: همان‌گونه که توسعه ورزش قهرمانی اهمیت دارد، ورزش پهلوانی و ترویج روح جوانمردی، ایثار و گذشت در بین دانشجویان اهمیت به سزایی داشته و تلاش می شود تا در دانشگاه در قالب مسابقات دانشجویی این ویژگی‌ها، مختصات مثبت و با ارزش فرهنگی ترویج داده شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه علم و فرهنگ افزود: از سوی دیگر، ایجاد شور و نشاط اجتماعی و فراهم‌ کردن پیش زمینه هایی در راستای تقویت سلامت جسم و روح از جمله اهداف حوزه فرهنگی و دانشجویی بوده که یکی از بهترین مصادیق آن برگزاری رویدادهای ورزشی در فضایی توأم با نشاط و سرزندگی است.

دکتر منوچهر جهانیان با اشاره به فعالیتهای انجام شده در هفته تربیت‌بدنی عنوان کرد: سایر مسابقات ازجمله والیبال، بسکتبال و پینگ‌پنگ از هفته تربیت بدنی شروع شده است و اختتامیه این مسابقات هم‌زمان با روز دانشجو برگزار خواهد شد و از برگزیدگان تقدیر به عمل می آید.

برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری درجه ۳ فوتسال

وی در ادامه با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده درخصوص برگزاری دوره‌های تخصصی ورزشی، گفت: دوره‌های مربیگری و داوری درجه ۳ فوتسال با همکاری فدراسیون فوتبال برای دانشجویان کمتر از ۲۷ سال دانشگاه علم و فرهنگ و دانشجویان سایر دانشگاه‌های تهران برگزار می شود که جزئیات آن طی فراخوانی در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.

گفتنی است، این دوره از بازی‌ها در قالب دو گروه شش‌تیمی(گروه علم: تیم‌های عمران ۹۹، صنایع، اینتر آمار، پرسپولیس علم و فرهنگ، توپچی‌ها و HSE اسپورت و گروه فرهنگ: تیم‌های وُلوز، دورتموند فرهنگ، روسونری، استقلال علم و فرهنگ، حقوق و رئال مالی) در حال برگزاری است.گفتنی است، نخستین بازی این دور از مسابقات، روز دوشنبه ۲۲ آبان از ساعت ۱۷:۳۰ در محل سالن فوتسال دانشگاه علم و فرهنگ، بین تیم‌های عمران ۹۹ و وُلوز آغاز شد که در نتیجه تیم عمران ۹۹ برنده این بازی بود.