English
سه شنبه 11 اردیبهشت 1403

به همت معاونت پژوهش و فناوری ؛

نشست آشنایی با خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار شد

جلسه آشنایی با خدمات «صندوق نوآوری و شکوفایی» ریاست جمهوری به همت معاونت پژوهش و فناوری دوشنبه ۲۲ آبان‌ماه در محل سالن کنفرانس دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد.

جلسه آشنایی با خدمات «صندوق نوآوری و شکوفایی» ریاست جمهوری با حضور دکتر علی سعداله، سرپرست معاونت پژوهش و فناوری، اعضای هیات علمی منتخب دانشکده ها و همچنین مدیران کل معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه برگزار شد.

 خانم مهندس پیش‌بین به نمایندگی از صندوق نوآوری و شکوفایی به تشریح ارکان، کارکرد، فرآیندها، معرفی کمک هزینه‌ها و خدمات جدید گرنت تحقیق و توسعه صندوق، بودجه طرح‌ها و نحوه بارگذاری طرح‌ها در سامانه غزال (ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان، اعضای هیات علمی، گروه‌های تحقیقاتی و پژوهشگران) پرداخت و در بخش پایانی جلسه به سوالات و ابهامات شرکت کنندگان پاسخ داده شد.

گفتنی است، صندوق نوآوری و شکوفایی، حامی طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی مرتبط با شرکت‌های دانش بنیان است و کمک‌ هزینه‌های مالی متنوعی را در این‌ خصوص ارائه می‌دهد.همچنین اعضای هیات علمی علاقه‌مند، جهت اطلاع از آخرین فراخوان‌های حمایتی و ثبت پیشنهاد برای درخواست تسهیلات می‌توانند به سامانه غزال به آدرس https://ghazal.inif.ir مراجعه کنند.

اداره کل روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ