English
سه شنبه 11 اردیبهشت 1403

برگزاری مراسم معارفه نوورودیان دانشکده علوم و فناوری‌های نوین زیستی

مراسم معارفه نوورودیان دانشکده علوم و فناوری‌های نوین زیستی به همت دانشجویان انجمن‌های علمی- دانشجویی میکروبیولوژی، زیست‌فناوری و زیست‌شناسی سلولی و مولکولی روز دوشنبه ۲۲آبان در سالن دکتر کاظمی آشتیانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ، در ابتدای این مراسم، صدرا عمویی مدیرکل امور فرهنگی ‌و اجتماعی‌دانشگاه ضمن خوشامدگویی به دانشجویان، در مورد کلیات فعالیت‌ها و اهداف بخش فرهنگی دانشگاه توضیحاتی ارائه کرد. دکتر سیدابوالحسن شاهزاده فاضلی، رئیس دانشکده علوم و فناوری‌های نوین زیستی سخنران بعدی مراسم بود که ضمن بیان تجارب خود در رشته‌های مربوط به علوم زیستی، مطالبی را با محوریت آینده‌نگری و هدفمندی در رشته‌های زیست‌شناسی بیان کرد. سخنرانی دکتر حمیدرضا عرفانیان، معاون این دانشکده بخش بعدی مراسم بود و ایشان ضمن اشاره به فضای صمیمی و دوستانه در دانشکده، اهمیت رشته‌های زیست‌شناسی را یادآور شد.

در ادامه مراسم، دکتر شقایق نصر، مدیر گروه رشته‌های میکروبیولوژی، زیست‌فناوری و زیست‌شناسی سلولی و مولکولی ضمن اشاره به ضرورت آشنایی دانشجویان با رشته‌های موجود در دانشکده، حاضران را با ساختار دروس ارائه‌شده، فضاهای کلاسی و آزمایشگاهی دانشکده آشنا ساخت و انتخاب مسیری درست برای تحصیل در دوران دانشجویی از نکات مطرح‌شده سخنرانی ایشان بود.

سخنرانی دبیران انجمن‌های علمی- دانشجویی بخش دیگر این برنامه بود. مهدی وظیفه، دبیر انجمن علمی- دانشجویی میکروبیولوژی؛ پارمیدا هاشمی، دبیر انجمن علمی- دانشجویی زیست‌فناوری و حنانه لطیفی شهرام، دبیر انجمن علمی- دانشجویی زیست‌شناسی سلولی ‌و مولکولی نکاتی را درمورد برنامه‌ها و اهداف انجمن‌ها ونحوه عملکرد آن‌ها بیان کردند.

رونمایی از جلد صفر نشریه پروویروس متعلق به انجمن میکروبیولوژی و نشریه کریسپر متعلق به انجمن زیست فناوری، اجرای موسیقی، پخش کلیپ مصاحبه با دانشجویان و بازی از بخش‌های دیگر این برنامه معارفه بود.

 

اداره کل روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ